یکشنبه

دیگه عاشق شدن به یاد شبیر به یاد گروه شیمی و

من خیلی وقته اینجوری لینک موسیقی اینجا نذاشتم ولی اینبار فرق میکنه. این آهنگ از آقای کورس سرهنگ زاده که الان داره تو کرج زندگی میکنه و من فکر میکنم تقریبا هیچ آهنگ دیگه ای ازش نشنیدم (یا لا اقل به خاطر ندارم). اما دلیل این لینک زندگی آقای سرهنگ زاده در کرج نیست. این به یاد شبیره! خواننده گروه شیمی دانشگاه شریف. و به یاد بچه های گروه شیمی . به یاد اتاق فوق برنامشون که همیشه  تعداد آدمای توش از شش هفت نفر تجاوز نمیکرد ولی اینا واقعا پایه بودن. به یاد اونایی که من رو  با اینکه یک کامپیوتری بودم و تقریبا همیشه فقط موقعی به اون اتاق می اومدم که به شدت اعصابم از دست چیزی یا کسی در دانشکده خورد بود  ولی هیچوقت باهام مثل یه غریبه برخورد نشد.  به یاد شب آتیش بازی شیمی و  فشفشه ها و برنامه موسیقی در حضور اساتید که با شعر اشتر در طرب ....  شروع شد با شعر دیگه عاشق شدن به اوج رفت و با شعر ننه جون  جناب  افتخار پرش سه گام ایران  به پایان رسید.  به جز کیوان با هیچکس دیگه ای از شیمی در تماس نیستم ولیGood luck guys



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر