دوشنبه

سرم درد میکنه!

سرم درد میکنه! آخرین قرص کدئین ایران تموم شد. اینجا ادویل و آسپیرین زیاد دارم ولی دیگه نمیخوام طرفشون برم. دیشب دیبار بودم دیگه نمیخوام امشب باز برم. ولی سرم درد میکنه. امروز کلا تو جیم گذشت. عصرم رفتیم خرید. امروز حالم خیلی خوب بود ولی الان سرم به شدت درد میکنه! ولی نمیخوام بخوابم. نمیخوام فیلم ببینم. نمیخوام وبلاگ بخونم. نمیخوام مقاله بخونم. نمیخوام درس بخونم. نمیخوام مساله حل کنم. نمیخوام با آیپاد یا بی آیپاد برم راه برم. نمیخوام برم جیم. نمیخوام برم با ملت سوشیالایز کنم. نمیخوام برم شعر حافظ و خیام بخونم. نمیخوام برم فرهاد و داریوش و پینک فلوید و نایتویش و شهرام و نامجو گوش کنم. حتی از خوندن کتاب خداوند الموت متنفرم الان. سرم درد میکنه. طوری که فکر میکنم شاید از اول عمرم سرم درد میکرده. سرم درد میکنه و محکومم قبول کنم که سرم درد میکنه.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر