یکشنبه

what I've done

این آهنگ رو خیلی گوش می کردم یه زمانی به همراه سه تا آهنگ دیگه از همین آلبوم. ولی تا امروز کلیپش رو ندیده بودم. می تونم بگم خیلی خیلی خیلی خیلی حال کردم باهاش. یعنی در واقع نمی تونم بگم. خیلی از چیزایی که می خواستم یه زمانی پست بذارم تو این کلیپ هست و در نتیجه کارم راحت شده.نزدیک امتحانات داریم میشیم. این دو تا رفیق همگروهی (موریتز و آدیتیا)به شدت سرما خوردن و در نتیجه منم به زودی سرمای سختی خواهم خورد. از همین الان به پیشواز رفتم. یه ادویل حسابی فعلا شارژم کرده به همراه یه ادالت کلد که از ایران هنوز باقی مونده. از طرفی هوا واقعا داره گرم می شه. فردا 50 درجه فارنهایت و دو شنبه 62 درجه! دمش گرم!خلاصه درگیری از جبهه های مختلف زیاده و من همچنان غرق در یو تیوب! امشب با موریتز و دیوید(دیوید همسن موریتز و جفتشون یه سال بزرگتر از منن. با هم همکلاسی بودن از آلمان. موریتز فوق گرفته ولی این دیوید یه سال زود تر اومده) رفتیم شام هندی. دو تا نکتش جالب بود.یکی اینکه دیوید وجیتارینه!!! من اصلا فکر نمیکردم یه آلمانی وجی باشه! باعث شد منم جوگیر بشم وجی سفارش بدم. و البته شیر کردیم .نکته بعدی اینکه گویا فقط برنارد نیست که اسم اصلیش برنهارده! این موریتزم گویا موقیتزه(این زیاد مهم نیست)ولی جالبیش اینه که دیوید داویده. ولی همه واز جمله موریتز دیوید صداش می کنن و در نتیجه منم. این دیوید خیییییییییییلی پسر آرومو مودبیه. خیلیم آروم حرف می زنه. موریتز ولی تیریپش رفقای خودمه. جوک میگه تیکه میندازه حتی بعضی وقتا من دستش میندازم اونم همینطور. از اینا بگذریم حتما این کلیپ لینکین پارک رو ببینین ارزشش رو داره

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر