یکشنبه

چند خبر

:-s دمای هوای تهران در شنبه و یک شنبه شب به 15- و در دوشنبه شب به 17 درجه زیر صفر خواهد رسید.
ساکنان بغداد صبح جمعه 11 ژانویه (21 دی) برای اولین بار برف را دیدند. محمد ابوالحسین یک بازنشسته 63 ساله در منطقه جدید بغداد گفت: "من برای اولین بار است که بارش برف را در بغداد می‌بینم. هنگامی که جوان بودم، از پدرم شنیده بودم که در اوائل دهه 40 میلادی در حومه‌های شمالی بغداد برف باریده بود. اما بارش برف در چنین صحنه باشکوهی فراتر ار تخیل من است

تو خونه پدر بزرگم اینا یه نوار رشتی خیلی قدیمی بود که من وقتی می رفتم اونجا بعضی وقتا گوشش می کردم. سال سوم دبیرستان روز تولد دوستم مازیار کلانتر زاده که دو رگه رشت و آمله یه نسخه از اون رو براش زدم. یادمه می گفت اسم خوانندش عاشورپور نامیه. آهنگای رشتی باحالی داشت که یکیشو اتفاقا خود مازیار سر کلاس آقای فتاحی با همراهی من(وقتی داشت آقای فتاحی فیلم می گرفت از بچه ها) اجرا کرد. بعدها اون نواری که ما داشتیم طی یه حادثه تو ماشین ذوب شد و درنتیجه اگه نسخه مازیاریش باقی مونده باشه تنها نسخه ایه که من بهش دسترسی دارم. بدیهی بود که این نوار خیلی قدیمیه ولی امروز تو اخبار دیدم نوشته مهندس عاشورپور در نود سالگی مرد!!! رفتم وارد جزییات شدم دیدم آره نوشته خواننده پیشکسوت گیلانی و اینا!!!! به هر حال من الان به اون نوار دسترسی ندارم ولی خوب تو یه سرچ سریع تونستم یه آهنگ باحالش رو پیدا کنم. باحاله.اسمش دریا طوفان داره(یه همچین چیزی) و اینم لینکشه

الان بقیه آهنگاشم پیدا کردم. دیگه خراب شدن نواره مساله ای نیست. اینم قشنگه


۸ نظر:

  1. COME ON MAN!!! I can do sth with .ra,

    WTF should I do with wma?

    :*

    پاسخحذف
  2. من که هیچ کدوم از دو تا لینکتو نتونستم باز کنم

    پاسخحذف
  3. :Dچرا امین؟ تو ام مک داری؟

    پاسخحذف
  4. salam :D che khabar khareje? :p manam natoonestam hich kodoom az 2 ta link o baaz konam :( age peyda kardi "zohre"asham goosh bede ,, kheyliiiiiiii shade :>

    پاسخحذف
  5. rasti farda payanterme db daram :-B plz energy + befrestin balke intori pass sham :D

    پاسخحذف
  6. این خیییییییلی تند تر از اون ورژن داریوش رفیعیه!!!! این رو من نشنیده بودم. این باز لینکش باید ببینم چیکارش میشه کرد که باز نمی شه

    http://www.taranehbaran.com/music/middleSmile/zohreh_ashurpour.smil

    پاسخحذف
  7. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  8. من با یه نرم افزار اپن سرسم این فایل رو باز کردم .یه تستش بزنین

    http://www.cwi.nl/projects/Ambulant/distPlayer.html

    پاسخحذف