شنبه

زبان (مزخرف)ام ال

ببین کارمون این آخر کاری به کجا رسیده باید از صفر بشینم ام ال (ورژن نیو جرسی) یاد بگیرم اونم حد اکثر تا فردا. الان دارم به زمین و زمان فحش می دم. بدبختیه آخه. چقدرم زبون چرتیه (همش باید بپایی پرانتزا و سمی کالن ها رو کم و زیاد نذاشته باشی) هیچ خاصیتی هم بچز برای پی ال کارا نداره(البته از حق نمی شه گذشت زبون باحالیه. و فکر کنم از اون زبوناست که اگه کسی بهش عادت کنه دیگه نمی تونه ترکش کنه و سراغ زبون دیگه ای بره)(در مورد من این موضوع به برکت جناب رامتین در باره جاوا صدق می کنه)به هر حال احساسه خوبی نیست دقیقه نودی یه زبون جدید رو شروع کردن به یاد گرفتن اونم زبونی که بیشترین مشکلم باهاش سر اینه که فلان جاش باید سمی کالن بذاریم و فلان جا نباید بذاریم.این موریتزه می گه زبون مورد علاقش ام اله چون سیستم تایپش خیلی منطقیه و میگه تو درس کامپایلرش تو آلمان نزدیک هزار خط با ام ال کد نوشته(همینه دیوونه شده مثل الان من). من اصلا باهاش موافق نیستم ولی در حال حاضر تنها کسیه که وقتی مثل سگ به استاک می خورم می تونه من رو از اون وضع در بیاره

راستی امروز طی صحبتی با جناب امین خان انصاری یاد ویدیویی افتادم که چند وقت پیش تو یوتیوب آپ کرده بودم و بعد کلا یادم رفته بود. موضوع تکراریه ولی تکرار بعضی چیزا برای روحیه این جان(ی)ب مناسب

.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر