سه‌شنبه

غمت در نهان خانه دل نشیند

یه ریتم ثابت که مدام در فواصل حساب شده اوج می گیره.من کلا از اصول موسیقی سنتی چیزی بلد نیستم علاقه ایم ندارم یاد بگیرم.همونطوری که الان افسوس می خورم که چرا به ما آرایه های ادبی رو یاد دادن تا ما الان به جای لذت بردن از شعر از جناس و سجع و مراعات النظیرش لذت ببریم..به هر حال الان الان فقط ترجیح میدم که این آهنگ رو بذارم پخش شه و بدون اینکه به چیزی فکر کنم فقط برم ازش لذت ببرم

بنازم به بزم محبت که آنجا گدایی به شاهی مقابل نشیند

امروز سه تا پست شد ولی اهمیتی نداره. اینم لینکش دانلودش کردم که اگه یه روز ورداشته شد بازم باشه ولی لینک مستقیم گذاشتم.من میرم به خلصه با اجازه

چاکرز

۷ نظر:

  1. من نمیتونم فایلی پیدا کنم تو این لینکه
    :((((((


    ببخشید اما لطفا لینک خودتم بده

    پاسخحذف
  2. این آهنگی که گذاشتی منو یاد این انداخت (البته هیچ ربطی ندارن!):ا
    http://www.cs.sfu.ca/~kma26/personal/music/parsi2/Golaab_o_Gol.mp3
    قشنگه، حالشو ببر،
    خواننده این نامش هست زویا ثابت، ولی یادمه یه مرد هم خونده بودش دقیقا با همین آهنگ،که تلویزیون هم چند بار پخشش کرده بود، اگه می دونی کیه حتما بهم بگو

    پاسخحذف
  3. آاااااره این رو من شنیدم ولی الان اصلا یادم نمیاد کی خونده ولی شنیدم قاعدتا هم تو رادیو شنیدم! زویا ثابت رو هم می شناسم. یه آهنگ گل پامچالم داره اونم قشنگه. اگه اونم داری که عالی میشه

    پاسخحذف
  4. این کامنت منم خیلی ربط نداره، ولی سینا اگه گل پامچال رو داری برسوووووون!

    پاسخحذف
  5. به آپاچ: نه الان ندارم ولی خوب گذاشتیش تو کیو.در اسرع وقت می رم دنبالش

    پاسخحذف