پنجشنبه

درخت


تقدیم به تمام اونایی که بهش فکر می کنن

اون درخت سربلند پرغرور كه سرش داره به خورشيد ميرسه منم منم
اون درخت تن سپرده به تبر كه واسه پرنده ها دلواپسه منم منم
من صداي سبز خاك سربي ام
صدايي كه خنجرش رو بخداست
صدايي كه تو ي بهت شب دشت
نعره اي نيست ولي اوج يك صداست
من به فكر خستگي هاي پر پرنده هام
تو بزن، تبر بزن
من به فكر غربت مسافرام
آخرين ضربه رو محكمتر بزن

لینک


ضمنا یکی از رفقا امروز آزاد شد. بچه خوبی بود و زیادم اهل سیاسی بازی نیست یه چیزی شبیه اون عکسه شده بوده گرفتنش. به هر حال من خوشحالم از این بابت ولی دیگه به نظرم ارزشش رو نداره.این بچه هایی که ستاره دار میشن و زندگیشون(لا اقل اعصابشون) تباه میشه یه جورایی ناخواسته آلت دست یه سری آدم میشن که اون آدما خودشون کمترین قدرتی در حاکمیت کشور ندارن . .

۷ نظر:

  1. کی (یعنی چه کسی، نه چه وقتی) آزاد شد؟

    پاسخحذف
  2. خوب شاید نخواد اسمش رو اینجا بذارم دیگه. اگه نه که میذاشتم

    پاسخحذف
  3. اصلا جنگ و سیاست همینه

    یه عده پیرمرد میشینن خونه حرف میزنن
    یه سری جوون از بین میرن

    پاسخحذف
  4. آقا اصلا کل قضیه (نه فقط سیاست و جنگ) همینه،ا
    تف به این زندگی!ا
    من رفتم خود کشی ..!ا

    راستی واحد گویا خطری تهدیدت می کنه، اگه دیگه ندیدیمت خدافظ
    :x
    نقدر ددیم گل کانادا، آمریکایه ولّه، گوش ورمدین که، آناماز!ا

    پاسخحذف
  5. agha too in weblog age comment mizarin yejoori bezarin ke man befahmam chi migin.be har hal bayad masalan modiriat konamo ina.Man alan faqat mibinam ke canada amrikayie.Annamaz!!!!

    پاسخحذف
  6. با توجه به کامنت واحد تو فرسته ی بعدیت، فهمیدی چی شده دیگه،
    اون تیکه ی ترکیش هم یه سری فحش رکیکه!!ا

    پاسخحذف
  7. تو این وبلاگ استفاده از فحش ممنوعه ولی چون تویی این فحشا رو (و فقط همین فحشارو) میتونی تا هر وقت که خواستی استفاده کنی اینجا:D

    پاسخحذف