پنجشنبه

پرینستون تایمز- چهارشنبه چهارده می

لازم به تکرار نیست که این مجله مسئولیتی نسبت به مطالب نویسندگانش نداره. اما بعضی وقتا هست که نمیدونه اگه یه چیزی رو چاپ کنه با شکایتی از وزارت ارشاد مواجه میشه که توش شاکی همون دادستان و همون قاضیه یا نه! و در نتیجه چون نمیدونه چاپ میکنه!
مطلبی که شهرزاد قصه گو برای امروز انتخاب کرده از این قراره:
"حسنی تازه به شهر اومده بود. یه نقشه راهنما تو دستش بود و خیابونا رو نگاه میکرد. سریع نوتبوکش رو در آورد و نوشت "دارم عکسای این ساختمون رو که از سنگ درست شده نگاه میکنم. به طور کلی خونه هایی که حسن آبادیا تو تمام ولایات میسازن (از هر نوعی) در مقابل این ساختمون کاملا بچه بازیه" اما تو همین ساختمون مش اسلام یه دفتر جهانگردی داشت که با نشون دادن عکسای حسن آباد اهالی خسته ساختمون رو با گرفتن پولهای کلان به صورت توریستی به حسن آباد ببره! آره مش اسلام سو رو خونده بود. "
متاسفانه به علت گرانی کاغذ از انتشار سایر بخشها معذوریم!
خبر فوری - الخبر العاجل - breaking news
به گزارش خبرنگار بدون مرز پرینستون تایمز امروز طی مراسمی تخلصی جدید به مدیر مسئول د.پ.ت اعطا گردید. این گزارش می افزاید از آنجا که دامنه هایی چون زیبا کلام و جواهر قلم پیش از این از سوی اشخاص حقیقی و حقوقی تثبیت گردیده و از آنجا که همه چیزمان باید به هم بخورد هیئت امنا به اتفاق آرا تخلص "گوهر مداد" را به این مدیر مسئول اعطا نمود. گفتنیست در مراسم اعطای این تخلص تعدادی از سران کشوری و قوای لشکری من جمله "شهردار پرینستون" و کت استیونس سابق نیز به همراه همسرانشان حضور داشتند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر