یکشنبه

پرینستون تایمز- یکشنبه یازدهم ماه مه

اهم اخبار:
بنابر گزارشات ارسالی محمد محمودی موفق به گذر از خان مصاحبه شده است. گویا تنها سوالی که از وی پرسیده شده این بوده که "پاکت همراهت داری؟" و وقتی علت آنرا جویا گشته با چنین جواب دشمن شکنی مواجه گشته که :" تا وقتی زلال شدی برات بفرستیمش!"
همچنین بنابر اخبار واصله از سرزمین انگل ها (انگلستان) سینای سالک موفق به اخذ پذیرش از دانشگاه یورک شده. امیدواریم کار فاطمه هم جور بشه. همچنین از دختر عموی گرامیان سرکار خانم آنا خانم جعفرپور خبر رسیده که وی نیز موفق به اخذ پذیرش قطعی از دو دانشگاه شده و درنتیجه به زودی به کشوری میرود که تا پنجاه سال پیش آفتاب در آن غروب نمیکرد و هم اکنون هم اگر نیک بنگرید هلمز ها و کرامول های فراوان دارد!
و اما طبق اطلاعات دریافتی سال آینده نیز گروه چهار و فقط چهار ورودی خواهد داشت . منتها بر خلاف سه سال اخیر به جای یک ایرانی و یک آلمانی یک روس و یک چینی به گروه می آیند. بچه باحال نباشن از همین الان فاتحشون خونده!!
گزارشات: بخش گزارشات را از این پس یک زوج جوان به نامهای نوشاب و نوشابه امیری چیمه تهیه میکنند و همانند همیشه د.پ.ت هیچگونه مسئولیتی نسبت به تراوشات آنان نخواهد داشت. گزارش امروز از نوشاب
"من زیاد با آندرگردا رفت و آمد ندارم. یعنی به جز سلام احوال پرسی اصلا ندارم. بچه حسابشون میکنیم ! ولی یه جک هست که فرق میکنه! یه پسر لاغر با یه گردن دراز! سفیدپوسته ولی بور اینا نیست. کلاشم به روال خودش میذاره سرش. همیشه موقع حرف زدنش میخنده. معمولا من رو با لفظ bro خطاب میکنه! من بر خلاف تو ایران نسبت به این لفظ اینجا حس خوبی دارم. حتی امروز که یه ایمیل از یکی از دوستای ایرانیم تو همیجا گرفتم و همین لفظ رو داشت هی میرفتم ایمیله رو میخوندم تا روحیم سر نره. آره نمیدونم قضیه چیه! ولی بگم کماکان من از لغت حاجی به شدت بدم میاد. اگه من رو یاد اون قطعه شعر محکمه الهی نندازه قطعا فقط و فقط یاد آهنگ حمومی میندازه "

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر