سه‌شنبه

پرینستون تایمز- دوشنبه پنج مه

به گزارش خبرنگار اعزامی پرینستون تایمز ساعتی پیش محمد محمودی با یک فروند هواپیما نیوجرزی را ترک کرد. هنوز از مقصد وی اطلاع دقیقی در دست نیست لیکن یک مقام آگاه اشاره کرده است که وی به منظور طی یک دوره سه ماهه کار آموزی در سوییس نزد امین خان شکر اللهی و پس از آن دیداری چند هفته ای از ایران اقدام به این سفر ناگهانی کرده است.

محمد محمودی یکی ازمشاوره دهندگان و یاری گران پرینستون تایمز بود و نبود وی بدون شک بر این ارگان تاثیراتی جبران ناپذیر خواهد گذاشت. گفتنیست که وی تعهد نموده دورادور و از طریق ویدیو کنفرانس کماکان به یاری د.پ.ت بپردازد.

همچنین در همین راستا شب گذشته مراسم پیتزایی با حضور چند تن از شخصیتهای کشوری لشکری و هنرمندان پرینستون برگزار شد. در این مراسم علاوه بر محمودی , سینا جعفرپور مدیر مسئول د.پ.ت , محمد فرج زاده (همسر زهرا) , زهرا (سولماز) امین زارع (همسر محمد) , ایمان ستایش (وزیر استخبارات) و حسین باطنی (عمو حسین ثانی) نیز حضور داشتند. گفتنیست محمد فرج زاده آزمون جامع خود را روز چهار شنبه داده بود و حسین آزمون جامعی در پنج شنبه آتی دارد. پس از این مراسم ایمان ستایش (سه تا) در کنفرانسی خبری از سفر قریب الوقوع خود به ایران خبر داد و اعلام کرد که وی نیز روز دوازدهم ماه مه ساعت دوازده عازم ترکیه برای اخذ ویزای برگشت و سپس عازم سفری سه ماهه به ایران به قصد جمع آوری اطلاعات سری و مخملی خواهد نمود. گفتنیست به محض برقراری ارتباط با خبر نگار دیگر و دریافت عکسهای خبرهای تکمیلی در این زمینه ارائه خواهد گردید

د.پ.ت برای تمام این عزیزان آرزوی توفیق روز افزون دارد.
گود لاک مِن
آگهی: یکی از خوانندگان خوش ذوق مبادرت به ساخت آنتمی برای پرینستون تایمز نموده که از این پس در صحنه های بین المللی از آن استفاده خواهد شد. این خواننده ارجمند اعلام داشته که حاضر است در صورت اخذ سفارش برای اشخاص حقیقی و حقوقی اقدام به خلق آنتم نماید. برای هر گونه تماس با وی فقط و فقط شبها با آدرس oshin@tanakora.com تماس بگیرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر