چهارشنبه

پرینستون تایمز- چهارشنبه بیست و یکم ماه مه

خبر فوری : بیانیه تیمسار س.ج به مناسبت پایان طرح ارتقا زیر ساختها و نوسازی:

و سر انجام پس از پنج روز کار و تلاش مداوم جانبرکفان فرماندهی کل پرینستون عملیات بازسازی به طور کامل به انجام رسید. به گفته سردار موریتز هاردت این عملیات که در نوع خود برای نخستین بار در جهان به دست سربازان گمنام امام زمان انجام پذیرفت شامل بازسازی کامل رایانه های مرکزی (تغییر کامل از ویستا و فدورا به کوبونتو - نصب ایکس جی ال- نصب تمامی برنامه های جانبی و نصب و راه اندازی تمامی بخش های سخت افزاری مورد نیاز را شامل میگشت). گفتیست در بخش هایی از این بازسازی اطلاعاتی نقش سلطان قدر قدرت توتون سلام الله هم بسیار پر رنگ و تاثیر گذار بود. بخش پایانی این فاز از طرح نوسازی به تغییر صفحه مجازی میپرداخت. امری که به حتم برای تبلیغات بر علیه استکبارر و استعمار و استثمار و تبلیغ اندیشه های آن بزرگمرد راستین راه پر رهرو از اوجب واجبات است.

از دیگر بخش های طرح ارتقاع زیرساختها و نو سازی میتوان به بازسازی دو چرخه اشاره کرد. چندین هفته پس از ورود فرماندار جدید به شهر پرینستون و در پی آن تصادف مهیب که سوء قصدی نافرجام بود آن دوچرخه از افتخار خدمت به خلق پرینستون محروم ماند و از آن زمان تا دیروز در انبار تاریخ به سر میبرد. دیروز بنابر مشیت الهی کمر همت به تعمیر آن بسته شد و پس از دو مرحله تعمیرات که خوشبختانه پولی هم از بابت آن اخذ نگردید دوچرخه به جمع کارکنان جان برکف شهر پرینستون پیوست.

مرحله سوم طرح ارتقاع و نوسازی به بازسازی دکوراسیون فرمانداری کل باز میگشت. تمام اتاق مرکزی در قلعه پرینستون دژ از نو باز سازی شد. امری که میبایست در زمان عید انجام میگشت اما در آن ایام به علت مشغله زیاد و نبود بودجه کافی از انجام آن سر باز زده شد.

و هم اینک اینجانب تیمسار س. ج پایان عملیات طرح نو سازی را اعلام میدارم. و به ملت فداکار و جان بر کف پرینتسون و به تمام سفرا و نمایندگان دول و کشور های اجنبی اعلام میدارم که به پاس این عملیات بزرگ جشنی با برگزاری فیلم دزدان دریای کاراییب برپا خواهد بود. گفتنیست که پس از پایان طرح نوسازی وضعیت فوق العاده در شهر ملغا شده و از فردا زندگی تابستانی مرکب از درس و ورزش و فیلم و ... در شهر جاری خواهد بود - به لطف ایزد تبارک و تعالی

تیمسار س.ج
بیست و یکم ماه مه سنه دوهزار وهشت




۳ نظر:

  1. مدادی مدادی گوهریت می کنیم
    گوهری گوهری مدادیت می کنیم
    مداد مداد شعار ماست جعفری افتخار ماست
    سنگ رو زدم به شیشه سینا مداد نمیشه
    تعمیرات دوچرخه سیبیل ننه ات می چرخه
    پرینستون پرینستون جعفری ات مبارک . .

    . . .
    ----
    شعار های با طعم آبگوشت، پیتزا، پستا با آفر ویژه ی گواکاموله تنها با 20 چوق توسط پاچه مال بازنشسته ی مقامات مکرم آدرس: تپل آباد سیاه پشته ی علیا
    tel : 206 pach mal

    پاسخحذف
  2. آقا اینا به تنهایی برای راه اندازی یه انقلاب تو پرینستون کافیه ! D:

    پاسخحذف
  3. بابا این خبر نامت هم که همش وعده ی سر خرمن میده!
    عکس های تکمیلی به زودی!...خبر های تکمیلی بعدا!!!
    لاقل یکیشو ادا کن ببینیم سر کار نیستیم.

    پاسخحذف