شنبه

It has begun

It's begun! Right now

PS. Pay attention to the authors of this

پی نوشت: امسال برای اولین بار نذری خودم رو نخوردم! البته من هیچوقت نمیفهمیدم این چه نذریه که درست میکردیم خودمون می خوردیم. حالا بعدا بتونم برم نیویورک یه قیمه میرم میگیرم.

پینوشت: 28 صفر من رو واقعا متاثر میکنه. راستش رو بخوام بگم بیشتر از عاشورا. خیلی نمیدونم چرا همینه که هست دیگه

پینوشت : امروز اینجا آب و هوا قاط زده بود. باد خیلی شدید و بارون سگ و گربه ای! آب رو زمین بند نمیشد. کلا تا حالا اینجوری ندیده بودم.

پینوشت: کلا امروز تمام وقت با آهنگای حبیب گذشت. خونه تکونی حسابی کردم. کسی اگه راجع به این compressed sensing یا به قولی compressive sampling کار کرده اگه بهم خبر بده خیلی ممنون میشم.

پینوشت: تقریبا تنها فایده کلاس گرافیک تا حالاش این بوده که من فهمیدم تبدیل wavelet به چه درد می خوره امروز تو مقاله هایی که میخوندم حس بهتری داشتم

پینوشت: منم واقعا دارم کم کم گذار به دانشجوی دکترایی روحس میکنم. قبل از اینکه بیام اینجا دکتر خونساری بهم گفت رفتی اونجا اوایل هر ایده کوچیکی که به ذهنت رسید چاپش کن. تا الان درگیر درسا بودیم نشده بود. ولی مجبورم دیگه به نصیحت دکتر جامه عمل بپوشونم.

پینوشت: بهتاش داره میاد پرینستون. باهاش حرف زدم چند باری ولی هیچ وقت آخرین باری که دیدمش رو یادم نمیره. تو طبقه دوم دانشکده فیزیک بهم گفت فردا داره میره. من کلی لغت تافل دستم بود. گفت هر کاری داشتم بهش بگم ازش تشکر کردم. حس کردم دلم براش تنگ میشه. اون موقع دلم برا ایران سوخت که داره بهتاشم از دست میده! الان داره میاد اینجا. با استادش وحید تارخ. چند تا مقاله خوب راجع به compressed sensing بهم معرفی کرد که این روزا حسابی وقتم رو گرفته. تارخ و کالدربنک با هم یه کار مشترک درست حسابی دارن. کالدربنک وقتی اسم وححححید (تارخ ) و ببک ( حسیبی) رو تلفظ میکنه من به زور میتونم جلو خندم رو بگیرم. ولی بدتر از ما نیستن(مثلا تلفظی که من از اسم اومش دارم یا همین کالدربنک) با خودشون خیلی فرق داره.

پینوشت: من هنوز نمیدونم 14 مارس برنامه چیه. دوستان داخل نشین لطفا ما رو در جریان بذارن برنامه چیه! واقعا وقت نمیشه خودمون در جریان بیافتیم. واقعا اصصصصصصصصلا باورم نمیشه داره به این زودی عید میشه. پیشاپیش تبریک

پینوشت: در مورد پینوشت سوم (دوم فارسی) همینه که هست دیگه ! لطفا وارد حریم خصوصی (این بخشا نشین) کاملا خصوصیه و دمش گرم D:

پینوشت: این لینکه از همون لینکاست که هر از گاهی میذارم. حال ندارین یا فکر میکنین بدبختی زیاد دارین یا ... کلیک نکنین

۲ نظر:

  1. راستی من شنیدم که مریلند، بلک کتز رو میارن و برا دانشجوها سی و پنج دلاره. :))

    پاسخحذف
  2. Eyval, faqat Age bekhan oon ahange booye eydio oonjoori bekhoonan, man majboor misham microphone ro bokonam too holghoomeshoon :D

    پاسخحذف