یکشنبه

نو شدن!

بر هر ایرانی واجبه که به مناسبت سال جدید به خانه تکانی ظاهری و باطنی بپردازه. اینکه میبینیم خونه تکونی ظاهریه. اما تصمیم دارم در باطنم یه خونه تکونی اساسی بکنم. میخوام اینجا فقط و فقط چیزی باشه که لا اقل یه نفر خواننده احساس کنه اندکی به معلوماتش اضافه شده . باید از گذشته پند گرفت ولی سعی کرد با نو شدن طبیعت نو شد. خودمم احتیاج به یک خانه تکانی باطنی دارم. پروسه در حال اجراست.

پا نوشت: دیگه حواسم رو خیلی جمع میکنم کنترل اینجا از دستم نره.
پا نوشت: اصل اول : دیگه اینجا خبری از بحث سیاسی امثال آن و نیز افکار و احساسات مقطعی و وقایع روزانه این نگارنده خبری نخواهد بود. در صورت لزوم جایگاه دیگری به صورت شخصی ایجاد خواهم کرد. اگر هم کسی مشتاق به چنین مطالبی بود (مطمئنا هیچکس) متاسفانه باید فکر دیگری بکند.

۳ نظر:

  1. بابا سینا کوتاه بیا! یعنی پیاده شو با هم بریم. به قول بلک کتز ای خانوم کجا کجا؟ :)

    پاسخحذف
  2. من از پیامت برداشت نکردم که میخوای اینجا رو تعطیل کنی درسته دیگه؟؟
    حرف سیاسی من هم حال نمی کنم اما نوشتن ماوقع روزانه و احساسات روزانه کار بدی نیست به نظزم به شرطی که شنونده ( حالا یا خواننده !!! گیر نده بابا)) هم . . .
    ولش بابا اصولا هر کار بکنی من حمایتت می کنم . . . جفر پور جفر پور حمایتت می کنیم

    پاسخحذف
  3. به محسن : نخیر تعطیلی در کار نیست فقط اجارش میدم به یک کارفرمای دیگه D:

    به امین : من چرا پیاده شم . تو سوار شو. به قول معروف تکبیرزن لبیک گو بنشین به رهوار (; راستی ایشالا به زودی می بینمت

    پاسخحذف