چهارشنبه

از هتل کنفرانس


این مربوط میشه به هتل کنفرانس.این عکس رو من نفهمیدم محمد محرمی کی گرفت قضیه اینه که ظهر که رفته بودیم سر ناهار(همون یان ورداک و اینا) دو نفر سر میز بودن که طبق روال سلام علیکی کردیم .طرف گفت ساموئلم اون یکیم گفت فلانیم . منم گفتم منم سینام. یهو دیدم طرف گفت این نیک نیم (اسم مستعار))گفتم نه بابا اسممه. شاکی شده بودم و متعجب که چرا همچین حرفی زده. گفتم اسمم سیناست خوب. باز طرف یچیزی گفت تو این مایه ها که اوه آی سی شما دو تا اسم دارین! من از تعجب داشتم شاخ در می آوردم. گفتم این چیزی که گردنمونه واسممون رو روش نوشته رو بهش نشون بدم بگم بابا بیا ببین اینجا نوشته سینا. ولی به محضی که سرمو خم کردم دیدم روش نوشته آرش اسدپور!!!!!! امان از بی دقتی آقا! نکته همین بود که طرف هنگ کرده. اول اسم من رو از اونجا خونده بعد دیده من میگم سینا. اینجا دارم از آرش می پرسم که حدس بزنه چرا اونا میگفتن سینا اسم مستعارمه و محمد راهنمایی میکنه که اونا اگه یکی میومد میگفت این اسمش آرشه راحت تر قبول می کردن

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر