یکشنبه

یاد آقای شکیبایی

شعر علی کوچیکه از فروغ فرخزاد با دکلمه آقای خسروی شکیباییه. خسرو شکیبایی رو دوست داشتم . مسلما بعد از پرویز فنی زاده و جمشید مشایخی به عنوان بهترین بازیگر مرد سینمای ایران دوستش داشتم. این شعر رو حتما باید گوش داد هم شعر رو هم حس خواننده رو و هم آهنگ پایانیش رو!

خسرو شکیبایی هم تو کار خودش کلاس داشت تقلید کار دیگرا رو نمیکرد ولی تو کار خودش کارش درست بود و خوب تو اوج رفت . خیلی یاد روزی افتادم که تو پیش دانشگاهی خبر رسید فرهاد مهراد تو پاریس درگذشت. ما ملت داریم ذره ذره فرهنگ رو از دست میدیم. یا به روزمرگی عادت میکنیم یا تو یک سری فرهنگ وارداتی غربی یا حکومتی غرق میشیم. خداوند روح آقای شکیبایی رو شاد کنه و روزگار سیاه فرهنگی کشور رو کوتاه.

پی نوشت: الان دیدم فیلم هامون به صورت آنلاین روی نت فلیکس هست!!

پی نوشت: من هیچ جوری دلم نمیاد این پست رو تموم کنم. دلم نمیخواد لباس سیاه نپوشم. خیلی حرف واسه گفتن دارم ولی باشه برای بعد. البته شایدم واقعا حرفا خصوصی تر از این باشه که تو این وبلاگ جا بشه. بگذریم. ساعت دو و نیمه شبه. بارون میاد اساسی. دارم به آهنگ مرداب شماعی زاده گوش میدم. من سینا زیر رگه های این پیکر وجود داره. حوصله ندارم بیشتر از حال و هواش بنویسم شاید وقتی دیگه. روزگار غریبیه. خیلی بیشتر از همیشه احساس قدرت میکنم. اونقدر که دلم میخواد برم کشتی کج کار بشم! خیلی خوب میشه اگه آدم بفهمه هیچ چیزی بیشتر از ارزشش مهم نیست کمتر از اونم بی ارزش نیست.

پی نوشت:

... Randy Pausch





۴ نظر:

  1. خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه
    (این شکل عجیب غریبی که به زحمت می شه فهمید حروف انگلیسیه و برای گذاشتن کامنت اینجا باید تشخیصش داد خیلی رو اعصابه! آخه تا کی می خوان شکل هاشونو سخت تر و سخت تر کنن!)

    پاسخحذف
  2. مرسی امین. من تا الان فونت فارسی نداشتم تشکر کنم .

    پاسخحذف
  3. این شکلهای عجیب و غریب ریشه اش در دانشگاه CMU است و به نظر من در حال حاضر گریزی از آنها نیست، زیرا اسپم بیداد میکند.
    البته بر روی روشهای دیگر نیز کار میشود و تز فوق من نیز همین بود.
    برای نمونه برخی از روشهایی را که من درست کردم در سایت زیر میتوانید ببینید:
    http://www.hip.ir

    پاسخحذف
  4. من کاملا منتظر کامنت سجاد بودم واسه همین چیزی نگفتم ;)

    پاسخحذف