جمعه

Father





اومش وزیرانی همون کسی که امین توتونچیان بهش لقب پدر داده بود (و البته به من پسر) و به حق میشه اون رو پدر علم نظری محاسبات کوانتومی دونست امروز باهاش ملاقات کردم. به واسطه عملکرد خوب سال بالایی ها وقتی فهمید از شریف اومدم کلی تحویل گرفت منم کلی واسه اونو بقیه در مورد سختیهای اخذ ویزا سخنرانی کردم وقتی فهمیدن ما مجبوریم بریم قبرس شاخ در آوردن. واقعا حال کردم. درس محاسبات کوانتومی رو حتما باهاش ور می دارم این ترم. فعلا تو سرمه که بعدا یه کار بینابینی تو کوانتوم و پیچیدگی بکنم. یه کارگاه محاسبات کوانتومی فیزیکی هم چند روز دبگه اینجا برگزار می شه که خیلی خوبه آدم لا اقل حس می کنه که این مقوله هنوز از مقوله های داغ در ویالات متحدست (حد اقل نسبتا) منم ادامه می دم. این سال اولی خیییییییییییییییییلی چیز میز باید بخونم خیلی تاک ماک باید برم وهنوز مشکل اصلی زبانه که باید بهش پرداخت. امیدوارم خداوند کمک کنه به بهترین نحو برگزار شه امسال.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر