سه‌شنبه

من گیج شدم

الآن دیگه سر تمام کلاسا یک بار رو رفتم. باید انتخاب واحد کنم ولی واقعا نمی دونم ! زبان که اجباری باید برم. کلا تصمیم گرفتم سویچ کنم رو تئوری. در نتیجه درس رمز نگاری بوعاز باراک (محمد حسین می گه املای اسمش اینجوریه) رو حتما باید بگیرم. احتمالان کلا کارام رو با همین آدم می کنم خیلی جوونه و خیلی باحال و خیلی پایه
محاسبات کوانتومی با اومش وزیرانی که اینجا مهمانه و قبلا توضیح دادم
درس تفکر تئوریک داریم که می گن برای من که سال اولم و دارم سویچ می کنم خیلی ایده میده . اونو می خوام مستمع آزاد برم
زبان: مهمترین نقطه ضعف فعلی من. باید یکجوری حلش کنم
هوش مصنوعی: مجبوریم از گروههای دیگه درس بگیریم(امتحان بدیم) این درسو سه چهارمش رو بلدم از لیسانس. استادشم باحاله خیلی(میگن خیلیم خفنه) خوبه درس دوست داشتنیه
زبانهای برنامه سازی:این درس رو اگه مجبور نبودم اصلا نمی گرفتم چه می شه کرد آقا
اینا روهم خیلی زیادن باید یه فکری بکنم اساسی. ببینیم چی می شه

۱ نظر: