سه‌شنبه

این یک پست سیاسی نیست

ببینید من امروز میخوام راجع به یه مطلب مهمی اینجا بنویسم. این دوستان سیاست زده‌ی جوگیر ما توی داستان این آقای علیرضای افتخاری دیگه گندش رو در آوردن. یعنی من رو ببخشیدا ولی دوستان ببینید: این یارو به هر دلیلی رفت پاچه خاری اون محمود رو کرد خوب اگه واقعا ادعامونه خوب نواراش رو نمیخریم دیگه این بازیا چیه؟ اون بوش مگه نیست؟ این همه طرفدار داره با تقلبم اومد سرکار- دنیارم که به گند کشید حرفم بلد نبود بزنه مثل آدم قیافش هم کپیه عنتر بود. حالا اینجا مردم و دانشجوها هرروز دارن برا آرنولد نامه مینویسن که ای خیانت کار ننگت باد؟؟؟ ببینید لطفا نگید ندارو کشتن و تمام اعضای مشارکت و غیره رو زندانی کردن و غیره. قوه‌ی قضاییه و نیروی انتظامی مستقیما زیر نظر یک شخص دیگه ‌ایه اگرم یک کم از اوضاع ایران اطلاع داشته باشین این آقای محمود یه دنده‌ میونش با اونام (مثل تقریبا با همه‌ی بقیه‌ی آدما) شکرابه. این آقای افتخاری مثل همه‌ی ماها حق داره از هرکسی دلش خواست حمایت کنه و ما هم حق داریم با تحریم آثارش جوابش رو بدیم. فقط در همین حد! بفهمید لطفا.


۴ نظر:

  1. خوب وقتی نقد میکنی (یا اگه میخواستی بکنی) بهتر بود بگی دقیقاً ملت در برخورد با این آقا کجا تند رفتن. ما که کاریش نداشتیم. یه روز رفت یارو رو بغل کرد بعد گفت جواب سلام دادم. حالا جواب سلام بغل کردن نداره. اگه میخواست حمایت کنه دیگه چرا میگه چشم شونصد میلیارد آدم به شماس؟ حمایت کردن که خالی بستن نداره. بعد یه روز صبح پاشدیم دیدیم آه و ناله راه انداخته و دلش میخواد بره فرانسه. فرداش ناسیونالیست شد و اعلام کرد کون هر مگسی که روی ان ایرانیان نشسته باشه رو هم میبوسه. پس فرداش با التماس یه متن تو تابناک منتشر کرد که یه روز بعد تکذیب کرد. این وسط هم ما هیچوقت درست ندیدیم مردم چیکارش کردن. اساساً هر برخوردیم باهاش شده باشه انقد قر دادن نداره. هر کنشی 1 گونه واکنش داره نه 200 جور واکنش متناقض.

    پاسخحذف
  2. ببین کیوان

    ۰) اصل بر براءت هست همیشه. اگه میخوای هر آدمی رو همینجوری محکوم کنی من نمیتونم باهات این بحث رو ادامه بدم. اما....

    ۱) برو یه سر به بالاترین بذن ببین چیکارش کردن. اگه بعدش بازم فکر میکنی احتیاج به "گفتن" داره بگو تا بگم.

    ۲) احمدی‌نژاد (چه خوشمون بیاد چه نیاد) تو ایران طرفدارایی داره که اتفاقا یکی از دلایل طرفدار بودنشونم اینه که "چشم شونصد ملیون تا آدم بهشه". اتفاقا باید بگم که بله توی این یک مورد خاص همچین بیراهم نگفته. حالا خاورمیانه و آمریکای لاتین و امثالهم بماند که توش این بابا یه قهرمان به حساب میاد. تو خود امریکا هم طبقه‌ی فقیر به شدت طرفدارش هستند.

    ۳ الف)این آقای افتخاری هم توی اون جلسه صرفا در حد یکی از طرفدارای سنتی احمدی نژاد (نه یک موجود بی سرو پا) از خودش عکس العمل نشون داده. نه به کسی توهین کرده نه چیزی بیشتر از نظر شخصیش گفته. اما اون پست های مسخره ‌ی توهین آمیز بالاترینی و امثالهم دقیقا از بعد از این جلسه شروع شده و صرفا به ترور شخصیت افتخاری پرداخته.

    ۳ب) حتی اگر فرض کنیم این آقا یک شیاد کلاه برداره (که من میگم نیست) که فقط میخواسته اینجوری چاپلوسی کرده باشه (تا بعدشم فلنگ رو ببنده بره فرانسه) خوب به ما چه. ما حالا این وسط شدیم قاضی دادگاه افتخاری؟ بگردیم هرچی نقطه ضعف تو زندگیش داره بیاریم بریزیم بیرون که کنف شه؟‌ جالبیشم اینه که روز به روز تعداد این خیانتکارا بیشتر و بیشتر میشه و ماهم همچنان برای یکیکشون صفحه‌ی فیس بوک درست میکنیم.

    ۴) برای یک انسان معمولی و البته مذهبی (و مخصوصا یک شخص که عنوان هنرمند رو به دوش میکشه) اینکه یه مشت آدم به خاطر عقیده اش سعی کنند که لهش کنند دقیقا همونقدر دردناکه همونقدر شکننده است و همونقدر انسان رو به کارای احمقانه وا میداره که فرستادن آقای ابطحی به زندان و انفرادی به خاطر جرمی که مرتکب نشده اون رو وادار به اعترافات احمقانه از خودش میکنه.

    خلاصه‌ی حرف من اینه که این آقا قلبا طرفدار احمدي‌نزاده ولی از یه طرفم شدیدا در عذاب روحی هست از اینکه یه مشت ملت به خاطر این طرفداری اون رو شریک قتل ندا و سهراب میخونن. درنتیجه نیمتونه منطقی تصمیم بگیره و این وسط یه عده از ما ایرانی ها هم که دستمون به اون بالا بالایی ها نمیرسه دوست داریم با ادامه دادن غذاب این جور آدمای صرفا طرفدار خودمون رو ارضا کنیم.

    پاسخحذف
  3. خوب از اول میگفتی خطابت به پستهای بالاترینه. من خودم فکر میکنم جو بالاترین خیلی از داخل ایران فاصله داره و بیشتر به جو اپوزیسیون عتیقه ی خارج از کشور میخوره. منظور من هم از کامنت بالا این بود که طرف این وسط چند بار رفتارشو عوض کرده و خودشه که هی سر و صدا راه میندازه وگرنه علی الاصول موضوع اون هم بعد چند هفته از تک و تا میفتاد ولی تا جو "افتخاری" میخوابه طرف یه اظهار نظر تازه میکنه.

    پاسخحذف
  4. دلم یه جورایی براش میسوزه. به نظرم میرسه آدم ساده‌ایه اون اونوریا (که هی شجریان ضایعشون میکنه) دارن ازش سو استفاده میکنن این عتیقه ها هم هی دارن عقده هاشون رو سرش خالی میکنن. واسه همین هی تا میخواد جو بخوابه یه بامبول دیگه در میاره (یا سرش در میاد).

    راستی اون موقعی که داشتم این پست رو مینوشتم همش این خانم مرضیه تو فکرم بود و اینکه خوشم نمیاد از آدمایی که هنر یک شخص رو (در هر سطحی) بنا بر عقیده‌ی سیاسی طرف نادیده میگیرن. فکرش رو نمیکردم کمتر از ۲۴ ساعت بعدش خبر مرگش بیاد.

    پاسخحذف