شنبه

عبور

سینا پس از آزمون جامع. هنوز نتیجش رو ندادن ولی امیدوارم به خوبی پیش بره. الان بعد از آزمون جامع داشتم یه خورده این یک سال و نیم رو بررسی میکردم. یک سال و نیمی که به حق ازش بسیار یاد مطلب آموختم. هم از نظر علمی هم از نظر تجربیات. به حق ارزشش رو داشت. یک سال و نیمی که به حق آموزنده تر از چندین و چند سال بود. و به دوستای همدانشکده ای و غیر همدانشکده ای برقی و ریاضی. هنوز اول راهیم هنوز خیلی کار داریم تا بکنیم اما من تصمیم گرفتم تمام سعیم رو بکنم که یه ایرانی تاثیر گذار باشم نه صرفا یه ایرانی مساله حل کن یا کد زن یا پول جمع کن . راه خیلی درازی در پیشه. نبرد من هنوز ادامه داره. من تمام سعیم رو میکنم و میدونم خدای منم باهامه. بهش قلبا ایمان دارم . توصیفش خیلی مشکله. زندگی از فردا مرحله جدیدتری پیش میگیره. دوباره حرفای رامتین رو مرور کردم. دوباره به فرهاد فکر کردم. دوباره یاد پروفسور زاده افتادم. دوباره داستان دفاع همشهریمون دکتر حسابی رو میخوندم. دوباره به دکتر مصدق نگاه کردم. حتی چندین دقیقه به مصطفی چمران. عکس روحانی رانکوهی رو تو فیس بوک نگاه میکردم غباری بعد از بیست سال. نگاهم به خسروی شکیبایی رفت تولدی دیگر رو مرور کردم. زندگی شاید نگاه رهگذری باشد که با لبخندی بی معنی به رهگذری دیگر میگوید صبح به خیر. حتی به مهندس بازرگان نگاه کردم در اون لحظه ای که در تریبون خانه ملت مرگ بر بازرگان میشنید . تصور میکردم وحید تارخ رو زمانی که داشت کدای اسپیس تایم رو اختراع میکرد. یاد تختی بعد از زلزله بویین زهرا . فکر میکنم. من دوست ندارم یه ایرانی شغلی و گوشه ای باشم. من هنوز باید فکر کنم. کماکان فرهاد میخونه : گنجشگک اشی مشی...

۲ نظر:

  1. خوب آقا تو که می تونی بکن دیگه. ما پشتتیم، دورادور. خلاصه موفق باشی (موفق که مسلما بوده ای تا حالا، منظورم اونطوریه که اینجا گفتی)

    پاسخحذف
  2. Felan serfan arezooe. Vali ghazie chand vaghtie mohem shode baram vaghean. Fekr mikonam kamobish behesh

    پاسخحذف