دوشنبه

فقط برای ثبت در تاریخ

امروز روز مهمی برای من بود. اثرش رو شاید آیندگان بهتر دریابند.

۶ نظر:

  1. آقا ! این " نبرد من " آدمیزاد را یاد هیتلر می اندازد . آخر آن خدا نیامرز هم" نبرد من " را نوشته بود . از این حرفها گذشته من امروز اتفاقی نوشته هایت را خواندم .
    میدانی از چه بیشتر لذت بردم ؟ از افق دید تو . از اینکه بر خلاف نسل ما جهان و پیرامونت را سیاه و سپید نمی بینی . باز کاری ندارم که در دانشگاه چه میخوانی و چه نمیخوانی . این برایم مهم است که بسیار بیشتر از منی که 25 سال است در ینگه دنیا هستم امریکا را میشناسی .
    شاد و سبز باشی
    با مهر : گیله مرد
    www.gilehmard.com

    پاسخحذف
  2. از پوریا به پوریا...می نبردم ات دمت نبردم ات می نبردم ات

    پاسخحذف
  3. جناب گیله مرد از آشنایی باهاتون (بواسطه‌ی این کامنت و مراجعه به وبلاگتون) بسیار خوش حالم. نمیتونید تصور کنید چقدر به موقع بود.

    پاسخحذف
  4. اونش دیگه نباید تابلو شه. تو چت بت میگم

    پاسخحذف
  5. این پست شما من رو به یاد اون انداخت که منم گاهی در جواب دوستام که ازم می پرسند چیکار می کنی؟ می گم دارم یه کتاب می نویسم که بیست سال بعد از مرگم بفهمند چی نوشتم.

    پاسخحذف