جمعه

بازگشت اونم در حالیکه 4 تا امتحان و دو تا ارائه در پیش دارم

دلیل برگشتم رو نمی دونم. کلا تجربه قبلی تجربه خوبی نبود. مطالب زیادی با هم قاطی می شدن.سعی می کنم از این به بعد در حالیکه استقلال اینجا رو حفظ می کنم پستای شخصی نذارم.و البته تاکید می کنم که کماکان آزادی بیان اینجا(به جز فحش) کاملا وجود داره و البته آزادی بعد از بیان رو نمی دونم

یکی از دوستان در اینجا روهیت نامیه اهل پاکستان. میونش با من خیلی خوبه و خیلی به ایرانیا احترام می ذاره. منم بعضا وقتی بشه سر غذا می رم باهاش گپی می زنم. سال دیگه می گه برای رشتش باید فارسی یاد بگیره منم ابراز پایگی کردم. امروز خیلی ناراحت بود از ترور بوتو. قبلا هم یه بار باهاش صحبت کرده بودم راجع به اوضاع پاکستان .اونقد امروز ناراحت بود که منم ناراحت شدم.

دو روز پیش امتحان رمزنگاری بود تیک هم و البته به نظرم از تمرینا و امتحان سالای قبل بسیار سخت تر.دو ارائه و چهار امتحان دیگه در پیشه .به خصوص برای ارائه درس کوانتوم باید سعیم رو بکنم. یکی از دوستان(سینا سالک)که برای یه کنفرانس کوانتوم از ایران به هند رفته اونجا اومش (وزیرانی) رو دیده و وزیرانی بهش گفته تو سینایی اتفاقا یکی از شاگردای خیلی خوب منم سینا ست(این یعنی من بدبخت شدم)خلاصه فعلا اوضاع به شدت من رو مشغول کرده

چند روز پیش احسان نامی از استنفرد اومده بود اینجا ازش حال سیاوش رضوان رو پرسیدم و وقتی خبر برنامه خیلی خوبش در شب یلدا رو شنیدم بسیار خوشحال شدم. ببینیمت پسر

اینجا الان ملت همه رفتن شهرشون. من این خلوتی رو خیلی دوست دارم ولی مشکل اصلی غذاست که الان بهمون غذا نمی دن(با این حال فهمیدم که غذاهای مکزیکی و لبنانی (و البته سوشی) هم همانند غذاهای هندی بسیار خوشمزه هستن. اصلا فکر نمی کردم اینقدر راحت بشه با غذاهای کشور های دیگه کنار اومد. فقط غذای چینیه که ترجیح میدم بیشتر از دو هفته یکبار نخورم تا تازگیش حس بشه

می خواستم راجع به جامعه طبقاتی اینجا و مزایا و معایبش بنویسم که ترجیح می دم هنوز بذارم تجربم بیشتر شه و هنوز 5 ماه نشده اومدم اینجا تحلیل و تئوری ندم! ولی به هر حال بازم می گم که الان با صحبت با ملت بیشتر از 50 کشور فهمیدم که کشور در زمان خاتمی در جایگاه بالا تر از متوسطی حتی اگه قرار باشه با معیار های اینجا مقایسه بشه داشته و این تصورات ما دنباله همون چیزاییه که در زمان انقلاب به ملت داده شده تا راه بیافتن.... بگذریم.ولی جدا نکات جالبی از بدو ورود به این شهر کاملا بین المللی کشف کردم

الان دارم یه آهنگ خیلی قشنگ از مرضیه گوش میدم.چون قراره یه پست خوب از کیانوش تو همین زمینه گذاشته بشه لینک نمی دم فعلا ولی هر کی گوش نکنه سرش کلاه رفته

و فعلا توجه خویش را به آهنگای زیر جلب می کنم

آهنگ لا مروت که مرتضی احمدی 30-40 سال پیش خونده
مجموعه شاه پری از پری زنگنه که البته ناقصه بعدا می رم دنبالش
آهنگ بوی عیدی از فرهاد بزرگ که مطمئنم از بهترین آهنگای دنیاست.شک نکنین
و در پایان گلنار از داریوش رفیعی خواننده خوب بمی با آرزوی اینکه دیگه شاهد چنین فاجعه ای نباشیم(می دونم فقط آرزو ه ولی خوب آرزو بر جوانان...) راستی یاد دکتر رحیمی تبارم می کنم همینجا . هیچ وقت اون جلسه کلاسش بعد از زلزله بم رو یادم نمی ره

مخلص




۸ نظر:

  1. اشکالش چیه؟! خوب منم می نویسم،
    لینک آهنگ ها رو بذار لذتشو ببریم!ا

    پاسخحذف
  2. eyval to ham minevisi! hala chera nabarde to?!

    پاسخحذف
  3. بد نیست که چند تایی پست شخصی هم داشته باشی، شاید از این طریق خبری ازت بگیرن
    راستی این قضیه خیلی جالبه که آدم در اوج فشار بلاگ رو به روز می کنه یا یه سری به شبکه های اجتماعی میزنه
    منم مشتری دائمی رادیو گل ها شدم که کیانوش معرفی کرده (شاید خودش توش دست داشته باشه)

    پاسخحذف
  4. به کیانوش: باشه در اولین فرصت.

    به سینا: اینجا قراره(لا اقل قرار بود)نتیجه گیریا و برداشتا و حس های روزانه من رو تو خودش نگهداره.حالا شباهتی با جیزی نمی بینی؟

    به فرزاد: نه آقا تجربه نشون داد زیاد کار موفقی نیست وبلاگ تلفیقی. اینم که گفتی پایتم اساس

    پاسخحذف
  5. تکذیب می کنم،
    منم فقط یک علاقمندم، آمّا علاقمنداما (با لهجه!)ا

    تبلیغ برای کسایی که تبلیغ قبلی منو ندیدن:
    به همه ی دوستداران موسیقی اصیل (قدیمی):
    تا "بهترین آرامشی که می شه از موسیقی دریافت کرد" فقط یک کپی-پیست فاصله دارید!
    www.radiogolha.com

    پاسخحذف
  6. وبلاگت از ایناییه که آدم دوست داره تند تند سر بزنه ببینه آپدیت شده یا نه
    :)

    خوبه که از آغاز ترم جدید این بلاگم اویلبل !!! شده.

    خوش باشی.

    پاسخحذف
  7. merci vahed. vali inja man hanooz too terme ghadimama;). rasti alan too librariam majboor shodam fingilish javabeto bedam.

    be kianoosh: man nafahmidam chi ro takzib mikoni?;)

    پاسخحذف