یکشنبه

ملودیهای سخنگو

امروز داشتم فکر میکردم دایره‌ی دوستای نزدیک من با وجود تنوعشون همشون یه خاصیت مشترک دارند.و اونم اینه که بخش نسبتا زیادی از صحبتهای (مجازی) من با اونها به رد و بدل کردن آهنگهای مورد علاقمون گذشته. آ هنگهای جدید و خواننده‌های جدیدی که به واسطه‌ی این تبادلهای فرهنگی! باهاشون آشنا شدم. بیشتر از همه در محیط گوگل چت و یوتیوب  و اخیرا در زمان گشت و گذار در شهرها در حالیکه من راننده بودم و دوستام دی‌جی (یا احیانا برعکس).

این قبیل آهنگها دیگه صرفا برای من یه آهنگ نیست. یه نشونست که هرجا بشنومشون من رو یاد اون دوست به خصوصم میندازه. جالبیش اینه که از هر سبک آهنگی هم توشون هست. آهنگهایی که تو زمانای تنهایی زمانی که دلم برای فلان دوستم تنگ میشه میرم و گوششون میکنم. آهنگهایی که با من حرف میزنند. آهنگهایی که اگر نبودند چقدر بعضی چیزا راحت تر و زودتر فراموش میشدند. آهنگهایی که رسالت ویژه ای بسیار بیشتر از یک آهنگ بودن دارند. به سلامتی همشون!

۲ نظر:

  1. inam doost dashti be listet ezafe kon (albate age nadashtish too listet): http://www.youtube.com/watch?v=ijZRCIrTgQc&ob=av3e

    پاسخحذف
  2. midooni chi hast, chand rooze pish dashtam filme "nimeye penhan" ro negah mikardam (dar youtube hast) ke yadam be oon ahange "mara beboos'" oftad. in ahang midooni ke dar zamane mosadegh kheili mash-hoor boodeh. garche hamishe in ahang ro kheili doost dashtam amma taghriban avalin bar bood ke armani ke poshte in ahang bood, baram bi-arzesh shod. ya'ani vase residan be hadaf az hame chiz bayad gozasht, hatta az eshgh.

    hamin :)
    Mansooreh

    پاسخحذف